=.=

Thursday 19 April 2012

KENIKMATAN YANG MULIA~

okeh..post kali nie 100% hasil tulisanku sendiri.. sbelum nie edit2 j..

KENAPA TAJUK MACAM NIE???mcm pelik je~
hehehe...jgn fkir pelik2...

SEBENARNYA...
lelaki yg baik bukanlah sorng lelaki yg hanya tdk pnah menyentuh org yg die sayangi..
tetapi sorg lelaki yg menginsafi dosa2 yg pnah dlakukan dan mengajak wanita yg dcintainya itu bertaubat..
itulah lelaki yg TERBAIK bagi saya..

COUPLE???
couple tu memang best... yup...aku jujur nie..
tp keseronokan tu xmampu buat kita tenang..percaya la..
kita bahagia di dalam dosa..

 SO,
sabarlah...jgn teruskan kebahagiaan dalam dosa seperti itu..
bersabar..nescaya nant kita akan dapt kebahagiaan dalam keredhaan Allah..
jika seseorg lelaki itu betul2 serius dgn anda..
dia tdk akan berjanji utk ber dating dgnmu dan melalukukan zina..
malah,die akan bjanji akan dtg melamarmu bila tiba waktunya nant..

RANCANGAN???
aku akan terus menanti keredhaan Ilahi..
aku xmahu cahaya yg termayshur ini adalah cahaya api neraka..
namun,aku mahu ia menjadi cahaya indahnya syurga..
aku xmahu mencapai kenikmatan yg haram..
namun,aku ingin sekali ianya menjadi kenikmatan yg mulia..

SAHABAT..
aku ingin sekali menjadi penasihat yg terbaik untuk kalian..
namun,aku harus perbaiki diri ini.. yg penuh dgn noda..
aku takut mjadi sorg yg fasik..
bantu aku meneruskan perjuangan ini..
supaya kelak..aku tidak malu utk menasihatimu..

JANJI~

CAHAYA YG TERMSYHUR ITU HANYA UNTUK KENIKMATAN YG MULIA~

No comments:

Post a Comment